neděle 2. června 2013

Šátky

Šátků mám docela velkou hromadu. Ráda je nosím od podzimu do jara, vlastně i v létě mám občas nějaký zastrčený v kabele.
Tento týden mi přibyly šátky hned dva. Jeden jsem uháčkovala podle návodu z Kohoutího vršku. Blog je moc hezký, plný skvělých nápadů a jeho majitelka neskutečně ochotná, nevěděla jsem si rady s obháčkováním, poslala jí mail s prosbou o pomoc a ona bleskurychle zaslala odpověď s odkazem na dokončení plédu. Ještě jednou moc děkuji.



Ostružinový pléd je z oblíbeného Merina od Vlnapu. Nejradši bych se do něj chumlala už teď, ale bojím se, že bych tím úplně odehnala léto, které prostě přijde, a jo a jo a jo.

Druhý šátek přiletěl z Kanady spolu s mojí kamarádkou. Její přílet byl překvapení a já se z něj stále nemůžu vzpamatovat. Bude tu jen pár dní, toho je třeba využít :). No že je krásný!




1 komentář:

  1. krásné oba, ale hand-made je hand-made:o)
    jsem ráda, že se dílo povedlo, velká gratulace k pokořeným metám a příjemné chumlání přeju - třeba zrovna takto v červnu.o) J.

    OdpovědětVymazat